انتشار جزئیاتی از Moto Z2 Force موتورولا

شرکت لنوو قصد داشته در رویداد نیویورک hellomotoworld روز 25 جولای از نسل جدید پرچمداران خود به نام Moto Z2 رونمایی به عمل آورد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون Moto Z2 منتشر شد و حال نوبت به Moto Z2 Force رسیده که جزئیات سخت افزاری آن فاش شد.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، Moto Z2 Force دارای باتری 22 درصد کوچکتر بوده و به جای باتری 3500 میلی آمپری، شرکت موتورولا باتری 2730 میلی آمپری را به کار می گیرد که عمر باتری بالاتری دارد.  گذشته از آن شرکت موتورولا بدنه باریکی را برای Moto Z2 Force درنظر گرفته که طراحی بهتری را به گوشی هوشمند می‌بخشد. همچنین خبری از جک 3.5 میلیمتری در این گوشی هوشمند نیست و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی دیگر ویژگی های این اسمارتفون هستند.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت موردبحث گوشی اشاره شده را معرفی کند. انتظار داریم در hellomotoworld موتورولا چندین پرچمدار را معرفی کند که از جمله آنها باید به Moto Z2، Moto Z2 Force و برخی دیگر اشاره کرد. در اخباری مرتبط میان رده جدید Moto G5S Plus نیز مدتی بعد رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *