دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین

دیجیال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین

استفاده از اینترنت و رسانه های آنلاین بین عموم مردم در حال افزایش است و این موجب شده دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین به عنوان راهکاری مناسب برای پیشبرد اهداف بازاریابی، فروش و برندینگ شرکت ها لحاظ شود.

دیجیتال مارکتینگ توسط استراتژی هایی مانند بهینه سازی سایت، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و دیگر متدهای آنلاین اجرا می شود. برای مثال می توان به بنرهای تبلیغاتی که توسط ایمیل های گروهی، شامل پروموشن ها یا معرفی محصولات جدید است، اشاره کرد.

اینها تبلیغاتی هستند که شما در بسیاری از وب سایت ها شاهد آن هستید. تبلیغات بنری، نمایش عکس ها در نتایج جست وجو و وبلاگ ها دیگر روش های تبلیغات آنلاین است.

به منظور بهره وری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها برای اجرای برنامه های دیجیتال مارکتینگ، بهتر است از رسانه ها و ابزار های درون سازمانی که در اختیار دارید استفاده کنید، در حالی که در برنامه های تبلیغات آنلاین توصیه می کنیم از رسانه های خارج از سازمان که مورد تایید مخاطبان است، استفاده کنید.

با توجه به اینکه قرار دادن بنر تبلیغاتی در برخی سایت ها می تواند هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد، می توانید با مدیریت و استفاده از برخی روش های موجود مانند هزینه به ازای هر بازدیدکننده، به ازای هر کلیک، به ازای هر نمایش و برخی متد های دیگر هزینه های تان را مدیریت کرده و بازخورد بهتری از کمپین خود بگیرید.

همچنین در صورت داشتن یک استراتژی درست برای اجرای برنامه های تبلیغات آنلاین می توانید میزان اثربخشی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را بیشتر کنید که این امر در کاهش هزینه های زمانی و مالی مفید است.

بازگشت سرمایه در بلند مدت و کوتاه مدت

زمانی که بنرهای تبلیغاتی در چند سایت مختلف مشاهده می شود، میزان تاثیر آن روی بازدیدکنندگان آن سایت ها افزایش یافته و می تواند موجب یک واکنش نسبت به آن تبلیغ توسط بازدیدکننده شود. این همان دلیلی است که اکثر شرکت ها و بازاریاب ها علاقه دارند بنرهای تبلیغاتی خود را در چندین سایت مختلف به نمایش گذارند.

هرچند امکان دارد هزینه ای که برای این بنرها پرداخت می شود، در کوتاه مدت موجب جذب مشتری برای شما نشود ولی با استفاده درست از برنامه های تبلیغات آنلاین که در راستای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ صورت می گیرد، می تواند مزایای خوبی در طولانی مدت برای شما به همراه داشته باشد.

تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت تسنیم رایانه شرق

ما در تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ تسنیم با راهکارهای متنوع و گسترده در زمینه تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین، امادگی خود را جهت ارائه مشاوره و برنامه جامع و اجرای موفقیت آمیز آن اعلام می دارد.

تیم حرفه ای تسنیم رایانه شرق کیفیت را در تمامی مراحل کار خود ملاک قرار میدهد. اگر نیاز به مشاوره در زمینه شغلی مخصوص به خودتان برای دیجیتال مارکتینگ دارید، با مشاوران و کارشناسان تیم تسنیم رایانه شرق تماس بگیرید.

برخی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین تسنیم

سئو و بهینه سازی وب سایت جهت نمایش در صفحه اول گوگل

اپلیکیشن باشگاه مشتریان

درج نقد و بررسی و رپرتاژ خبر در شبکه های اجتماعی، سایتها و وبلاگهای معتبر

خبرنامه پیامکی و ایمیلی با مدیریت ارسال روزانه

ایجاد و مدیریت صفحات و کانالهای شبکه اجتماعی

برگزاری مسابقات و نظر سنجی های مستمر و آنلاین به همراه جایزه

و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین مطالب صفحه

نمونه کار طراحی سایت

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما