ویدیو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

طبق تحقیقات صورت گرفته 64% مخاطبان یک ویدیو از محصول یا خدمات آن را خریده و بیش از 90%متمایل به خرید آن می گردند!

یکی از خسته‌کننده‌ترین و گیج‌کننده‌ترین بخش‌های تولید محتوای ویدئویی این است که بدانید موفقیت چیست و نرخ بازگشت سرمایه چگونه اندازه‌گیری می‌شود. بعد از اینکه ساعت‌ها وقت صرف تولید موفقیت‌آمیز این محتوای شگفت‌انگیز کردید که هم با اهداف نماد تجاری شما همخوانی دارد و هم درخور مخاطبان شماست، چطور باید تاثیر آن را مورد سنجش قرار دهید؟ شاید از قبل می‌دانید که باید مجموعه‌ای از شاخص‌های عملکرد کلیدی ایجاد کنید؛ اما آیا می‌دانید که کدام معیارها اهمیت دارند؟ کارلامارشار عنوان می‌کند که باید بر روی سه مورد کلیدی متمرکز شویم:

مخاطب: به تعداد دفعات یا به درصد بازدید گروه جمعیتی موردنظرتان از یک ویدئوی خاص توجه کنید.

اعتبار: میزان زمان کلی بازدید از ویدئو و میانگین زمانی را که هر کاربر برای هر ویدئو صرف کرده است به دست آورید به تعداد مشترکان جدیدتان توجه کنید. همچنین می‌توانید تعداد کلیک‌هایی را که به سایت شما راه می‌یابد بسنجید.

اشتراک‌گذاری: تعداد اشتراک‌گذاری‌ها یا درصد آن‌ها نسبت به تعداد دفعات دیده شده.

وقتی صحبت از معیارها می‌شود، به نظر تاکید زیادی بر تعداد دفعات دیده شدن قرار می‌گیرد در واقع اکنون متخصصان تعداد دیده شدن‌ها را معیاری جانبی در نظر می‌گیرند و اکثر آن‌ها، میزان اشتراک‌گذاری و زمان صرف شده روی تماشای ویدئوها را از تعداد دفعات آن مهم‌تر می‌دانند.

نکته کلیدی: برخلاف باور عموم، باید روی دفعاتی که ویدئوی شما به اشتراک گذاشته شده تمرکز کنید نه تعداد دفعات دیده شدن آن. عمل اشتراک‌گذاری استانداردی طلایی در شبکه‌های اجتماعی است که به‌خودی‌خود یک معیار محسوب می‌شود و فرصت بزرگی برای تاثیرگذاری روی معیارها و عملکرد نام تجاری عرضه می‌کند.

ویدیو مارکتینگ شرکت تسنیم رایانه شرق

شرکت تسنیم رایانه شرق با سالها تجربه موفق در زمینه تولید محتوای ویدئویی راهکارهای جامع و کاملا کاربردی در جهت افزایش فروش، برند سازی و کسب موفقیت مجموعه ها با استفاده از جدیدترین متد روز ارائه می نماید.

تیم حرفه ای ما کیفیت را در تمامی مراحل کار خود ملاک قرار میدهد. اگر نیاز به مشاوره در زمینه شغلی مخصوص به خودتان برای ویدیو مارکتینگ دارید و محتوای ویدئویی ، با مشاوران و کارشناسان تیم تسنیم رایانه شرق تماس بگیرید.

آمارهای متحیر کننده از ویدیو مارکتینگ

نزدیک به از 80% مدیران هفته ای یکبار ویدیویی مرتبط با کارشان را می بینند! و بیشتر از 50% آنها دنبال اطلاعاتی هستند که دیدند!

بدلیل بازدهی سریع و عالی، 96% شرکت های تجاری موفق از ویدیو بعنوان مهمترین استراتژی بازاریابی استفاده می کنند

با توجه به رشد چشمگیر استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه، 75% از دارندگان آنها ویدیوی آنلاین تماشا می کنند

طبق تحقیقات صورت گرفته 64% مخاطبان یک ویدیو از محصول یا خدمات آن را خریده و بیش از 90%متمایل به خرید آن می گردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین مطالب صفحه

نمونه کار طراحی سایت

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما