اپل تصاویری از اموجی های جدید iOS را منتشر کرد

شاید اموجی ها بخش مهمی از تکنولوژی دنیای امروز را تشکیل ندهند اما استفاده از آنها به حدی فراگیر شده که کمتر کاربری را می توان یافت که تا به حال از این شکل های کوچک و متنوع در مکالمات خود استفاده نکرده باشد. در واقع اموجی ها را می توان راهکاری برای انتقال احساسات از طریق نوشتار دانست که در سطح خود عملکرد مناسبی نیز دارند و شاید به همین دلیل است که تا این حد محبوب شده اند.

امروز اپل تصاویر مربوط به تعدادی از اموجی های جدید که قرار است در نسخه بعدی iOS در اختیار کاربران قرار گیرند را منتشر کرد. طبق انتظارات این اموجی ها بر اساس استاندارد یونیکد 10 طراحی شده اند و گفته می شود تعداد آنها 56 عدد خواهد بود. از جمله این اموجی های جدید می توان به برخی شکلک های فانتزی، زامبی ها، الف ها و یک غول چراغ جادو اشاره کرد.

اوایل امسال بود که یونیکد 10 رسما معرفی شد و پس از آن نوبت به توسعه دهندگان است تا طراحی های اختصاصی خود را برای هر اموجی شکل داده و آنها را به تدریج در اختیار کاربران قرار دهند. پیشتر گوگل در پیش نمایش های اندروید O اموجی های جدیدی را به کاربران اندرویدی عرضه کرد و حالا نیز نوبت به اپل رسیده است تا این شکلک های جدید را برای بروزرسانی پاییز iOS آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *