راهکارهای پیام کوتاه برای فروشگاه

12 فروردين 1395
نویسنده  تجارت الکترونیک تسنیم

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

 

بسته رایگان

رایگان

per سالانه

  • ارسال پیامک تکی و انبوه
  • ارسال از روی نقشه و بانک
  • ارسال به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال هوشمند و اختصاصی
  • بانک همراه اول و ایرانسل
  • بانک مراکز و مشاغل
  • شارژ آنلاین حساب
  • گزارش کامل و واقعی
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

بسته پیشرفته

350هزارتومان

per سالانه

  • ارسال پیامک تکی و انبوه
  • ارسال از روی نقشه و بانک
  • ارسال به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال هوشمند و اختصاصی
  • بانک همراه اول و ایرانسل
  • بانک مراکز و مشاغل
  • امکان دریافت پیامک
  • مسابقه و نظر سنجی
  • وب سرویس
  • شماره اختصاصی
  • شارژ و شماره اختصاصی هدیه
  • شارژ آنلاین حساب
  • گزارش کامل و واقعی

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

شرکت تسنیم رایانه شرق از سال 1383 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و به ارائه محصولات و خدمات می پردازد .

 

مجوزها