بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی دیجیتالی است. شما می توانید در فضایی بی واسطه و کاملا رایگان با تکنیک های خاص بازاریابی برای محصولات یا خدمات خود خریدار پیدا کنید ، با مشتریان خود در ارتباط باشید، برندسازی کنید و یا برای وب سایت خود ترافیک ارسال کنید. شما می توانید با توجه به زمینه ی فعالیت خود بهترین استفاده را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، آپارات ، تویتر ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فیسبوک ، واتس اپ و … بعمل بیاورید.

بستر مناسب برای بازاریابی محصولات و خدمات

برندها و کسب و کارهای مختلف با مشاهده حضور فعال کاربران، شبکه های اجتماعی را محیط مناسب و ابزاری جهت حضور و بازارسازی و افزایش سهم بازار فروش خود در میان کاربران هدف دیده و با برنامه ریزی اقدام می نمایند.

بیش از 2 میلیارد نفر عضو شبکه های اجتماعی هستند

طبق آمار برندواچ ، در جهان 3.17 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند که از این تعداد 2.3 میلیارد نفر کاربر فعال شبکه های اجتماعی هستند. این آمار نشانگر جذابیت و محبوبیت فراوان این شبکه‌ها در بین کاربران است.

۴۸ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی حضور دارند!

از هر ۱۰  ایرانی ۶ نفر در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند و هر نفر به طور متوسط در پنج شبکه‌ی اجتماعی عضویت دارد و روزانه بطور میانگین  ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه از زمان خودش را صرف بررسی محتوای این شبکه ها می‌نماید.


خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی تسنیم


جذب و افزایش مخاطب و فالوور

افزایش واقعی و هدفمند مخاطبان و فالوورها و تبدیل آنها به مشتری محصولات و خدمات شما

تولید محتوای تخصصی و جذاب

محتوایی کاملا تخصصی ، کاربرپسند و جذاب در قالب فیلم ، تصویر و متن متناسب با کسب و کار شما

تدوین برنامه راهبردی بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی دقیق و هدفمند در راستای افزایش فروش و متناسب با بودجه مالی شما

 

شرکت تسنیم رایانه شرق از سال 1383 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و به ارائه محصولات و خدمات می پردازد .

 

مجوزها