بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ
بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی دیجیتالی است. شما می توانید در فضایی بی واسطه و کاملا رایگان با تکنیک های خاص بازاریابی برای محصولات یا خدمات خود خریدار پیدا کنید ، با مشتریان خود در ارتباط باشید، برندسازی کنید و یا برای وب سایت خود ترافیک ارسال کنید. شما می توانید با توجه به زمینه ی فعالیت خود بهترین استفاده را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، آپارات ، تویتر ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فیسبوک ، واتس اپ و … بعمل بیاورید.

بستر مناسب برای بازاریابی محصولات و خدمات
برندها و کسب و کارهای مختلف با مشاهده حضور فعال کاربران، شبکه های اجتماعی را محیط مناسب و ابزاری جهت حضور و بازارسازی و افزایش سهم بازار فروش خود در میان کاربران هدف دیده و با برنامه ریزی اقدام می نمایند.

بیش از 2 میلیارد نفر عضو شبکه های اجتماعی هستند
طبق آمار برندواچ ، در جهان 3.17 میلیارد نفر از اینترنت استفاده میکنند که از این تعداد 2.3 میلیارد نفر کاربر فعال شبکه های اجتماعی هستند. این آمار نشانگر جذابیت و محبوبیت فراوان این شبکهها در بین کاربران است.

۴۸ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی حضور دارند!
از هر ۱۰ ایرانی ۶ نفر در شبکههای اجتماعی عضویت دارند و هر نفر به طور متوسط در پنج شبکهی اجتماعی عضویت دارد و روزانه بطور میانگین ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه از زمان خودش را صرف بررسی محتوای این شبکه ها مینماید.
خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی تسنیم
جذب و افزایش مخاطب و فالوور
افزایش واقعی و هدفمند مخاطبان و فالوورها و تبدیل آنها به مشتری محصولات و خدمات شما
تولید محتوای تخصصی و جذاب
محتوایی کاملا تخصصی ، کاربرپسند و جذاب در قالب فیلم ، تصویر و متن متناسب با کسب و کار شما
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی
تدوین برنامه بازاریابی دقیق و هدفمند در راستای افزایش فروش و متناسب با بودجه مالی شما
بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ
بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی دیجیتالی است. شما می توانید در فضایی بی واسطه و کاملا رایگان با تکنیک های خاص بازاریابی برای محصولات یا خدمات خود خریدار پیدا کنید ، با مشتریان خود در ارتباط باشید، برندسازی کنید و یا برای وب سایت خود ترافیک ارسال کنید. شما می توانید با توجه به زمینه ی فعالیت خود بهترین استفاده را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، آپارات ، تویتر ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فیسبوک ، واتس اپ و … بعمل بیاورید.

بستر مناسب برای بازاریابی محصولات و خدمات
برندها و کسب و کارهای مختلف با مشاهده حضور فعال کاربران، شبکه های اجتماعی را محیط مناسب و ابزاری جهت حضور و بازارسازی و افزایش سهم بازار فروش خود در میان کاربران هدف دیده و با برنامه ریزی اقدام می نمایند.

بیش از 2 میلیارد نفر عضو شبکه های اجتماعی هستند
طبق آمار برندواچ ، در جهان 3.17 میلیارد نفر از اینترنت استفاده میکنند که از این تعداد 2.3 میلیارد نفر کاربر فعال شبکه های اجتماعی هستند. این آمار نشانگر جذابیت و محبوبیت فراوان این شبکهها در بین کاربران است.

۴۸ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی حضور دارند!
از هر ۱۰ ایرانی ۶ نفر در شبکههای اجتماعی عضویت دارند و هر نفر به طور متوسط در پنج شبکهی اجتماعی عضویت دارد و روزانه بطور میانگین ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه از زمان خودش را صرف بررسی محتوای این شبکه ها مینماید.
خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی تسنیم
جذب و افزایش مخاطب و فالوور
افزایش واقعی و هدفمند مخاطبان و فالوورها و تبدیل آنها به مشتری محصولات و خدمات شما
تولید محتوای تخصصی و جذاب
محتوایی کاملا تخصصی ، کاربرپسند و جذاب در قالب فیلم ، تصویر و متن متناسب با کسب و کار شما
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی
تدوین برنامه بازاریابی دقیق و هدفمند در راستای افزایش فروش و متناسب با بودجه مالی شما