ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از سبک های کاربردی در تجارت و یکی از راه های درآمد زایی آنلاین است. تجارت با ایمیل ها کاری بسیار حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد. شما باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. باید بسیاری موارد را انجام دهید و بسیاری دیگر را انجام ندهید.

۳ دلیل که مردم ایمیل های شما را نادیده می گیرند؟ - 4.0 از 5 ازتعداد 1 رای

در حال حاضر :
70 درصد مردم دنیا از موبایل های هوشمند استفاده می کنند.

۳ نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب

مضمون‌سازی محتوایی یکی از کارهای بسیار مهم برای موفقیت در رقابت‌های بازاریابی پیوسته است. اگرچه هنگامی‌که روی صفحۀ وب سایت شما مطالب فراوانی مثل تصاویر، ویدئوها، مقالات و یا پست‌های چندرسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی و ... ظاهر می‌شوند شما می‌بایست توجه داشته باشید که برای موفق شدن نیاز است تا این حجم اطلاعات را با توجه به سیستم بازاریابی پیوسته خود برای بازدیدکننده‌های تازه دسته‌بندی کنید.

۳ نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب - 5.0 از 5 ازتعداد 2 رای ها

اگر می خواهید برند خود را معروف تر و شناخته شده تر کنید آن هم در یک مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه، باید توجه ویژه ای به بازاریابی از طریق ایمیل داشته باشید. بازاریابی با ایمیل یکی از قدرتمندترین ابزار بازاریابی آن هم با سوددهی بالا است به خصوص زمانی که آن را با دیگر کانال های (راه های) بازاریابی مقایسه کنید.

۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی - 5.0 از 5 ازتعداد 1 رای
صفحه2 از3

شرکت تسنیم رایانه شرق از سال 1383 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و به ارائه محصولات و خدمات می پردازد .

 

مجوزها