سامسونگ یکی از بزرگترین مراکز خدمات تلفن همراه در ایران را افتتاح می‌کند

    20 آبان 1395 نویسنده  وبلاگ تسنیم
    وبلاگ تسنیم

    شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران را بیستم آبان ماه در مجتمع تجاری چارسو افتتاح می‌کند.

    مرکز خدمات سامسونگ با مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی یک بازار چارسو قرار گرفته است. در این مرکز، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، فناوری‌های سامسونگ و کار با گجت‌های مختلف را تجربه کنند. ضمن آنکه برنامه‌های آموزشی با محوریت معرفی خانواده محصولات، متناسب با کاربران مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است.

    علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران، در مورد این مرکز گفت: «سامسونگ در طول سال‌های گذشته همواره به دنبال ارتباط دو طرفه و متقابل با مشتریان خود بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با ایجاد این مرکز، تجربه‌ لذت‌بخشی از خدمات موبایل را برای مشتریان خود فراهم کنیم. ما در این مرکز قصد داریم تجربه‌ای فراتر از یک سرویس به مشتریان سامسونگ ارائه کنیم، به طوری‌که از بودن در این مکان لذت ببرند و در این محل احساس آرامش داشته باشند.

    به گفته جعفریه «امروزه در سطح جهان خدمات پس از فروش از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و سرویس‌های بیشتری را شامل می‌شود. براین اساس سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل،این وظیفه را برای خود قائل است که در این زمینه نیز بازار را یک گام به جلو حرکت دهد.»

    طراحی این مرکز به گونه‌ای است که علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رودرو و از نزدیک با کارشناسان ویژه سامسونگ به وجود آمده است. به شکلی که مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود و کارشناس ویژه سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر گفته و در صورتی که مشکل محصول جدی نباشد، این‌کار در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از سایر بخش‌های مرکز پشتیبانی استفاده کرده و سایر دستگاه‌ها و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را بررسی و استفاده کند.

    ارائه آموزش‌های مرتبط با محصولات سامسونگ یکی دیگر از خدماتی است که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

    در این مرکز مکانی به نام اسمارت آکادمی ( Smart Academy ) در نظر گرفته شده تا به شکل هدفمند و براساس سن‌وسال مخاطبین، آموزش‌هایی در مورد محصولات سامسونگ ارائه شود. ۲۰ نیروی متخصص در این مرکز خدمات‌دهی، در قالب‌های گوناگون به مشتریان سرویس می‌دهند.

    سامسونگ اهداف متعددی را با راه‌‌اندازی این مرکز دنبال می‌کند. اطمینان از برقراری رابطه بلندمدت با مشتریان، کامل شدن زنجیره حضور و خدمات و برآورده کردن نیازهای مشتریان از اهداف اصلی تاسیس این مرکز خدماتی و آموزشی در شهر تهران است. ضمن آنکه ایجاد تجربه جدید از فناوری‌های نو هم از دیگر دلایلی است که در شکل‌گیری و راه‌اندازی این مرکز، موثر بوده.

    علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه چارسو و مدیر بازار چارسو، با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سامسونگ در این بازار، گفت: «بازار چارسو با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند پردیس‌های هنری و سینمایی، فودکورت، فضای تفریحی و پارکینگ وسیع، به محلی مناسب برای خرید لذت‌بخش و در خور شان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است و کاربران و مشتریان سامسونگ می‌توانند در حین استفاده از خدمات مرکز پشتیبانی سامسونگ از بخش‌های مختلف بازار چارسو برای راحتی بیشتر استفاده کنند.»

    مرکز خدمات سامسونگ روز پنجشنبه ۲۰ آبان در مراسمی با حضور مدیران این شرکت، جمعی از مدعوین و رسانه‌ها در بازار چارسو آغاز به کار خواهد کرد.

    سامسونگ یکی از بزرگترین مراکز خدمات تلفن همراه در ایران را افتتاح می‌کند - 5.0 از 5 ازتعداد 1 رای
    برای ارسال نظر وارد سایت شوید

    شرکت تسنیم رایانه شرق از سال 1383 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و به ارائه محصولات و خدمات می پردازد .

    ☎️ تلفن دفتر تهران : 02147620313
    ☎️تلفن دفتر کـــرج : 02634489824
    ☎️تلفن هـمـــــــراه : 09303001185

     

    مجوزها