همراه اول رتبه‌ی اول در تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

14 تیر 1396
نویسنده  وبلاگ تسنیم

همراه اول در کنفرانس بین‌المللی کیفیت موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت، امروز ۱۳ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور معاون وزیر صنعت، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران ارشد صنعت کشور برگزار شد، همراه اول موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

انجمن حامیان استاندارد و کیفیت این همایش را با هدف اجرای برنامه‌های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استانداردسازی برگزار کرد.

از دیگر اهداف این کنفرانس ارتقاء بهره‌وری و رقابت‌پذیری میان محصولات ایرانی، بررسی و ارائه راهکارهای دستیابی به محصول صنعتی درجه یک، بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به‌منظور رونق اقتصادی کشور، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات باکیفیت، حمایت از نوسازی و تجهیز بنگاه‌های تولیدی به دانش فنی روز، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، تبیین شاخص استاندارد و کیفیت در خصوص سازمان‌های خدمات محور هستند.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

شرکت تسنیم رایانه شرق از سال 1383 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال بوده و به ارائه محصولات و خدمات می پردازد .

 

مجوزها